In het kader van de nieuwe marketingcommunicatiestrategie vroeg het trainingsinstituut om advies over hun Engelstalige website. Deze moest meer aansprekend en klantgericht zijn en bijdragen aan een verbetering van de werving van internationale studenten, passen binnen het huidige online landschap en functioneel voldoen om o.a. relevante marktinformatie vast te leggen.
Advies & redactie website
Ik heb voor hen een productieplan gemaakt met een nieuwe websitestructuur en inhoud. Daarbij heb ik tekstvoorstellen geschreven, inclusief metateksten voor zoekmachineoptimalisatie (SEO), en geadviseerd over (beter) gebruik van o.a.;
- unique selling points (USP’s),
- call-to-action buttons (CtA’s) & contactformulieren,
- testimonials & aanbevelingen,
- functionaliteiten, techniek & design (zoals responsive webdesign),
- huisstijl, schrijfstijl en beeldmateriaal, en
- crossmediale communicatie.
Werkzaamheden: webadvies | online marketingadvies | communicatieadvies | tekstredactie | beeldredactie | schrijven voor het web